tisdag 23 oktober 2012

Missar dagens mördarpass...

Så otroligt tråkigt att vara sjuk och till det hör även att jag missar Michels spinningpass på Odenplan idag som är 90 min brutalt hårt..

Förra veckan så vickade han för Glenn och då fick jag äran att bli piskad av Michel.

Jag var sjukt seg i början av passet och i slutet när vi körde 20 eller om det var 30 sekundare så njöt jag otroligt mycket, då det är det bästa jag vet och tryckte på ordentligt.

Dock så kände jag av benen ifrån tidigare skador (aj aj) men ska fixa lite med klossen så hoppas jag att det försvinner. Känner bara när jag kör med högkadens.. Å jag måste ju bli bättre på det, suck.

Här är en liten pulsbild ifrån förra veckans pass...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Kör man mycket spinning som elitcyklist?

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hej, nja det är bättre att köra trainer, testcykel och cykla ute.
Men jag älskar just detta pass, då det är en cyklist som håller i passet och han vet vad han sysslar med.
Därför går jag på det.

Anonym sa...

Har ni elitcyklister egna spinning pass eller är alla välkomna?

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Alltså elitcyklist å elitcyklist vet jag väl inte om jag direkt kallar mig men detta pass går på Sats och där är kan vem som helst köra passet om man har Satskort.

Sen har ju vissa klubbar sin egen spinning som är upplagd mot cyklister.
Vet att Hovet och VCK i Sthlm har det och det som brukar gälla där är att de som är medlem i klubben kan gå och i vissa fall kan även andra cyklister få köpa sig en plats. =)