måndag 19 november 2012

Sweden Bike Expo

I lördags så var jag och min kille och några av våra vänner på mässan.

Vi började dagen med en härlig frukost ute i Täby för att sedan vara vid mässan kring 13:00.


Jag och min kille lyckades vara där tills de stängde och orsaken var enligt han att jag är tydligen grym på att prata... Haha
Men oj så kul det var, man gick typ två meter och så träffade man någon man kände och sedan tog man några steg till och så träffade man ytterligare någon annan som man kände.
SÅ mycket snack blev det och det var riktigt kul att träffa alla cykelmänniskor.
Så för att jag tyvärr pratade så mycket så lyckades jag nog inte med att se alla montrar.. ehhe.. ;-)

Men en sak märkte jag, min Dogma var ju inte på plats (eller??) så jag missade nog inget iaf :P

Hur som haver en grymt trevlig mässa och grymt kul att träffa alla härliga cyklister! Önskar det vore mässa typ en gång i kvartalet ;-)

Föreläsningen med Kessiakoff var också väldigt bra.
Insåg även att ta kort var inte riktigt det jag tänkte på under dagen, jag gjorde ju tydligen det jag är bäst på, prata.. men några få bilder fick jag iaf ihop

Silvas monter med Kessiakoff prylar =)


Jag hittade även mig själv som reklampelare för damcyklingen på Mallis med Cykelklubben, mycket kul =) 


Föreläsning med Kessiakoff och Silva


jag och proffset =) Kessiakoff


Denna cykel kan någon väldigt gärna få sponsra mig med!
Den väger typ 5,9 kg och det går att få den under 5 kg, men det känns ju egentligen inte så väsentligt då de iaf måste väga 6,8 kg. Men hur som haver, snygg cykel och en vän i Portugal cyklar på BH och är väldigt nöjd.
Plus att färgen passar perfekt till klubbkläderna =)
Komsi komsi...


En glad och trevlig Gingsjö hittade vi också i en monter, han gav bra tips
Så nu ska de testas också =) 


Hittade även söta Hoppe i en annan monter =)

Inga kommentarer: