lördag 29 december 2012

Bilder från Dalarna m.m

Här kommer lite bilder ifrån den senaste veckan...

De kommer hux flux och jag inser att jag varit väldigt dålig med kameran, så så mycket kort blev det inte...

Nu kan jag bli en riktigt fikacyklist på distansturena, kopp att hänga på styret.. 


Jag och fina Elin på julfirande i byn


Bästa Britta, som följde med mig och rastade skidorna.
<3 


På julaftonskvällen så kom en fultomte och ringde på dörren 23:30, självklart bjöd vi in honom till min kusin på lite alkohol och kortspel =)
Bör väl kanske tillägga att jag vann.... en gång iaf ;-)


Fina tulpaner =)


Efter skidturen med Britta


Besökte även kyrkogården och tände ljus för far <3 


Spexar lite med skidorna



Hur som haver, dagarna sprang förbi när jag var "hemma" men det var riktigt kul att träffa alla underbara vänner, speciellt Tove, Britta, Jessica, Salli och Elin. 
Även släkten såklart!!! <3 

Inga kommentarer: