tisdag 1 januari 2013

Skidtur... Bakhalt

I lördags så åkte jag lite skidor med Osterman.

Vi åkte ut till Bisslinge, det var snöblandat regn på vägen dit.

Kom fram och insåg att, ja just ja, vi är i Sthlm och här är det hysteri.
Hur mycket bilar som helst och hyfsat mycket folk.

Osterman skulle lära mig lite teknik och eftersom det var plusgrader och vi inte hade vallat om skidorna så kan jag ju säga som så att diagonala var ingen större hit (till mina ljumskars glädje).

Jag hade träningsvärk i hela kroppen så det var riktigt jobbigt att staka och insåg ytterligare en gång att min utrustning var för stor.

Men hur som haver så kan jag ju bara konstatera att jag är inte speciellt bra på skidor men det är kul och ju mer jag åker desto bättre kommer jag ju att bli.

Synd bara att det har regnat den senaste tiden i Sthlm så nu finns det väl inga spår kvar....





Inga kommentarer: