söndag 17 februari 2013

Veckans träning

Ja denna vecka är verkligen också en kass vecka om man ser det ur träningssynpunkt, annars så har veckan varit grymt bra.

Min kropp vill fortfarande inte vara med på noterna så den träning som har blivit av är följande...


Måndag: Promenad 40 min
Tisdag: Styrketräning 40 min (körde igenom kroppen)
Onsdag: Vila
Torsdag: Ben, armar 40 min
Fredag: Bröst rygg 40 min
Lördag: Promenad 60 min
Söndag: Promenad 60 min


Ja bättre än så var det inte, men det är bättre än ingenting!!

Imorgon blir det nog cykeln till jobbet för att se hur kroppen känner sig.

Hoppas på att kunna cykla mycket den kommande veckan, börjar bli lite irriterande det här.
VILL TRÄNA!

Btw, jag har varit dålig på att blogga, händer lite mer på Instagram där ni hittar mig som: blackiegetsfit


Här kommer lite bilder ifrån veckan, tyvärr är det nog på mer "vanliga" bilder än träning.



Gjorde ett kap på Monki, köpte det vita linnet för 20 kr ;-)

Ett till inköp på Budo Fitness, linne från Better Bodies


God middag, vildsvin och renkorv.. 


Mums


Åkte tunnelbanan istället för cykel... 


Promenerade lite ute i det fula vädret


Veckan har varit bra, tack alla inblandade! 

Nu hoppas jag på massor av träning den kommande veckan!

Inga kommentarer: