söndag 10 mars 2013

Bilder från en helg "hemma" i Rättvik

Denna helg har jag varit  hemma och hälsat på min mor.
(gjorde ett inlägg om det i fredags, men det hade tydligen inte laddats upp när jag bloggade via mobilen)...

Fantastiskt väder bjöd Söderås & Rättvik på även om det var lite kallt...



Utsikten över en del av vår gård.... 

Rättviksmössan är självklart på =)


Utsikten över Siljan från vardagsrumsfönstret =)



Älskar denna utsikt från Söderås


Promenixade på långbryggan i solen


Promenad med bror och mor


Siljan


Hittade även ett hälsospår, kul.
Ett sådant har jjag med gjort fast runt Råstasjön (ni bör testa det om ni bor i närheten)


Köpte även nya längdskidor, denna gång i min storlek =)
Var grym rea på Team Sportia och expedierades av en cyklist (kom jag på i efterhand efter att jag yrat om skidorna haha) 




Hur som haver, helgen har varit grymt lugn och skön. 

Så nu är jag redo för en ny vecka! 

(tack även till Pontus och Christer för skjutsen) 


Inga kommentarer: