måndag 1 april 2013

Distanspass fick avsluta påsklägret med CK08Damelit

Idag så kändes mina ben bättre och jag beslutade mig för att hänga på tjejerna på sista passet av påsklägret. 

Sov med mina compressionsbyxor på mig under natten och det gjorde nog susen ;-) 

Hoppade upp på min "skräphoj" och trampade mot mötesplatsen Nora Torg i solskenet.

Hade lite svårt med klädval i morse, men så länge jag cyklade i skuggan var det bra sen blev det VARMT. 

Vi cyklade norröver och var 6 glada cyklissor som sken ikapp i solen. 








Marika hade dragit en rutt och det visade sig att det blev lite snöhinder på vägen, men det löste sig ju det med... Mathilda fick leda cykeln för hon var den enda som kom på racer (fett avis)... 




Var iaf en grymt härlig avslutning på påskhelgen och mina ben fungerade fint idag. 

Det blev 4 timmar på sadeln idag och banne mig jag tror faktiskt att jag har fått lite färg på kinderna =)

Avslutade även passet med en riktig gooooofika. 

Mums

Fantastisk mysigt att fika ute i solen

Mathilda gled omkring på finracer!


Å btw till alla er som är utomlands och cyklar... Idag är jag inte alls avis på er. Vädret här hemma har varit fantastiskt och att få cykla med världens underbaraste tjejer slår det mesta! 




Inga kommentarer: