tisdag 9 april 2013

Förra veckans träning och bravader +bilder


Yes box dags för summeringsstund igen =)

Förra veckans träning såg ut som följande

Måndag:

Distanspass med CK08 Damelit 85km, 238 min

Rull på kvällen 6 km 23 min

Tisdag: 

Cykling till och från jobbet, 55 min, 14,3km

Styrketräning 50 min

Onsdag:

Cykling till och från jobbet 68 min, 20km

Pingis 90 min

Styrka triceps 30 min

Torsdag:

Cykling till och från jobbet 62 min 20 km

Fredag:

Aktiv vila 30 min mage

Lördag:

RACERPREMIÄR 73 min, 32,7 km

Promenad: 70 min

Söndag:

Rull rull på skräpcykeln 50 min, 18 km


SUMMA:

Totalt: 839 min / 13 tim 59 min fördelat på 16 pass
Totalt sträcka ca 19,5 mil


Så vad har mer hänt i veckan som gick?

Var ju bland annat racerpremiär, lunch med CK08 Damelit, tog första vinglaset på en uteservering, startade upp ett sockerfritt april (å ja jag tillåter mig att dricka vin, champagne m.m) där jag utesluter läsk, godis, snacks och bakelser.  Var ut en sväng med Jessica, tagit lite coola bilder och jag har säkert glömt något...
Så här kommer lite bilder ist =)





Don´t let nature stop you - Become one with  nature





Fin fika med CK08 Damelit


Grymt väder!

Splash 

Fick detta av Oscar Jöback, han lyckades pricka in den dagen jag missade min frukost, tack för det =)


Fick ett schysst linne av en kollega


Pendlar outfit


Rundpingis på jobbet


Bästa tjejerna, tack Oskar E för maten!


Nya tävlingströjan! 


Contrasts in life is necessary for good health

SMILE


Inga kommentarer: