måndag 6 maj 2013

Påfyllning och ny utmaning

Sådärja, då var lite av lagret påfyllt igen, köpte även några till saker.

Är väldigt nyfiken på baren jag köpte då de även innehåller omega 3.
Jag äter tyvärr inte fisk så jag äter ist tillskott av omega 3.
Men tycker det är roligare att tugga än att svälja tabletter.


Hur som haver, skönt när skåpet är fullt igen så man klarar sig ett tag.

Min nya utmaning kommer jag i helhet att skriva om de kommande dagarna men jag kommer att tjuvstarta imorgon.

Samtidigt som jag antar mig en ny utmaning efter ett sockerfrittapril så har jag för avsikt att vinna stegtävlingen på jobbet, idag skrapade jag ihop lite merän 34 000 steg.

Får se hur länge jag leder tävlingen, det dumma med stegtävlingen är att den enbart tar hänsyn till tiden vid andra aktiviteter och inte sträckan/aktivitet.

Självklart så är väl tanken att få igång de på arbetsplatsen men för oss som redan är igång och vill få en sporre så är det ju inte så kul om jag kör ett T.ex cykellopp på 4 timmar och någon spelar golf i fyra timmar så får vi lika många steg...

Aja mer om hur det går i stegtävlingen och
Utmaningen kommer.

Nu blir det sängen!
Idag hann jag iaf med cykel till och från jobbet, 40 min gym och en promenad på 40 min.





Inga kommentarer: