fredag 9 augusti 2013

Home sweet home... eller?

Ja då var man hemma i Sverige igen efter 6 dagar i Portugal...

Möttes såklart av regn på arlanda i natt, men men idag har det varit hyfsat skönt så att man har kunnat njuta av att göra ingenting =)

För er som vill tävla lite i stockholmsområdet så går det en träningstävling imorgon på Arlanda Test Track, mer info finner ni här http://www.cyclingplus.se/15381/traningstavling-pa-arlanda-test-track-race/ och det går ju även att på lördag cykla ihop med Ride Of Hope gänget mellan Uppsala-Stockholm.


Själv så ska jag bara ta det lugnt och njuta av mina sista semesterdagar...


Btw, jag provade att surfa i Portugal, såååå sjukt kul!


Å just ja, när det är väldigt tyst på bloggen så händer det desto mer på min instagram, så följ mig där, för det uppdateras lite mer frekvent där än här..  sök bara på blackiegetsfit 

Inga kommentarer: