lördag 28 september 2013

Är det typ vinter nu?


Den vecka har verkligen bjudit på kallare väder, men jag måste nog erkänna att jag tycker det är lite mysigt att få klä på sig lite och cykla till jobbet i den friska luften. 

Har även längtat lite till att få ta på mig min snygga cykeljacka som jag fyi älskar :-) 

                     Love it!!! 

Men shit vilken vändning det blev i att klä sig och det tar ju en till tre dagar att hitta rätt. 
Första dagen hade jag bara mina överdragsbyxor från Peak som även har gore tex, men då höll låren på att frysa ihjäl. 
Dagen därpå tog jag mina kompressionsbyxor från 2xu under och det blev hyfsat okej tills igår då jag satte huvudet på spiken och tog mina flossade byxor från 2xu under och det blev perfekt! 

Det enda "jobbiga" är ju när man ska hem och det blivit varmare.... 

Undra när man lär sätta på dubbdäcken.... Halkan ser jag inte fram emot... 


Inga kommentarer: