söndag 22 september 2013

Senaste veckans träning och bravader i bilder

Tiden bara springer förbi och ytterligare en vecka har gått. 

Förra helgen var min kära mor på besök och vi gjorde stan och besökte även Abba museet, trevligt var det! 

Det har bowlats, kollat på hockey, tränat, plankats, umgåtts med vänner, fikats, promenerats och bara varit ett liv på topp med andra ord. 

Imorgon så fortsätter mitt fantastiska liv med att utbildas på Elixia där jag kommer från och med öppningsdagen 1 oktober att jobba extra, mer om det senaste i gymmet i Sthlm hittar ni här http://www.elixia.se/anlaggningar/sundbyberg


Utvärderar ju även 5:2 metoden och mer om det kan ni läsa/höra på min andra hemsida www.svartkarin.se 

Total träningstid för denna vecka landade på ynka 7 timmar och 45 minuter, men äh det får duga men veckan innan så hade jag iaf över 10 timmar... 

Men det får bli ändring på det kommande vecka. 

Här kommer lite bilder hux flux, måste även tillägga att jag är grymt stolt över alla som är med och kör plankutmaningen, eventet hittar ni här: https://www.facebook.com/events/609864782399847/ 
Jag har även gjort en ny variant som är lite enklare så att fler utmanas. 


Enklare variant av utmaningen
Nöjd efter att ha kört ett grymt bra pass på gymmet och även kört plankan
Just precis det, du är AWESOME! 
Bild som ger mig massor av energi!
Jag hade slagit rekord i min favorit backe i Portugal 2012
Hockey, DIF - Oskarshamn, skön vinst med 7-2 GO DIF 
Skööööna biccar efter ett gympass :D 
Cecilia visar att hon är grym på plankan och att den kan göras vart som helst, detta är inne i studion på efter tio med Malou von Sivers
Jag inkasserade massa kokosvatten när jag var ute på en promenad med min granne runt sjöarna, det är bra att vara nyfiken ibland. :D 
Myskväll med mor min
Helg med mor <3 Där vi spelade in video på ABBA Museet 
Lovely day

FIKA 
Har du plankat :P :P 
Promenad med lite extra vikt i form av kokosvatten

Ha en fantastisk kommande vecka!! 

Inga kommentarer: