onsdag 16 oktober 2013

Följ mig.. Bilder

Eftersom mitt liv rullar på i 180 så hinner jag inte riktigt med att blogga men för att få inspiration så följ mig på instagram ist sök på blackiegetsfit 

Annars så förgylls mina dagar med väldigt mycket jobb för tillfället. 
Å det är hur kul som helst :-) 

Lite bilder från mitt liv senaste tiden.. 


Snyggaste träningshoodien från Freddy Sverige 

Härliga höstdagar 


Tja varför inte, springa runt som en giffel på jobbet? 

Körde lite spinning förra söndagen 

Bakade tårta till invigningen av Elixia med bästa Johanna.

Höstpromenad 

Fick biljetter till Idol så tog med mig min bästa vän Linda och kollade på det.. 
Hängde lite 😂😂 

Tränade väl lite också för någon vecka sedan ;-) 

Har lyckats blivit förkyld också, så träningen har fått legat på is senaste veckan. 

Å bästa kollegor, vad vore jobbet utan dem? 


Inga kommentarer: