lördag 19 oktober 2013

Senaste veckan i bilder

Yes en vecka till har rullat på. 

Denna veckar har det varit mycket jobb och jobbar även idag, men I love it så det är enbart kul! 

Förkylningen hänger också i så tyvärr har det inte blivit någon träning.
Ist en massa häng med mina underbara vänner... 

Lite bilder från veckan, bakade mitt favorit bröd igår, så himla gott :-) 

På väg ner till Signalfabriken i Sumpan på tjejkväll. Mötte upp bästa Jessica. 

Införskaffade mig en ny väska.
Jag och Jessica njöt av en god sallad och lite vin. 

Mitt favorit bröd #mums 

Hängde lite med vänner igår, kul med förfest och sedan gå hem nykter när de går ut.. Passar mig perfekt ;-) 
Speciellt när jag vet hur bra jag mår idag till skillnad från dem ;-) 

Nästa vecka hoppas jag på att komma igång med träningen igen! 

Inga kommentarer: