onsdag 29 september 2010

Glädje

Min dag började verkligen inge bra idag...

Men så kom det in en kille på jobbet och började snacka träning och cykling så klart..
Och där vände min dåliga start med noll energi till en massa energi och jag går runt och ler för mig själv på jobbet...

Killen som kom in har jag träffat ett par ggr tidigare och vi har alltid snackat cykling, han säger jämt att jag ger honom en massa inspiration, vilket gör mig glad.
Kul det där när man ger varandra en massa energi, han boostar verkligen mig och säger att han tror stenhårt på mig, vilket gör mig ännu gladare..
Älskar människor som kan vara ärliga och säga vad de tycker.
Det finns många människor som säger saker fast de inte egentligen tycker så utan säger det bara för att de tror att det är det man vill höra..
Man märker verkligen på personer som vill en väl och verkligen menar det..
Killen idag är en sån person, som verkligen menar det med hela sitt hjärta och det gör mig som sagt superglad...

Så nu ska jag fortsätta jobba med mitt breda smile de sista timmarna som är kvar,  sen blir det träning...

Inga kommentarer: