tisdag 21 september 2010

Shape & Yoga

Just nu sitter jag på pendeln hem.
Har varit och tränat Shape & Yoga i 2,15tim...
Så himla kul att träna lite andra saker än bara cykling...
För er som inte vet vad Shape är så kan jag berätta att det är funktionell träning, man använder sig alltså av kroppens egen vikt och genomför rörelser som ofta förekommer i vardagen, man stärker upp kroppens balans och styrka. Man går oftast igenom hela kroppen och det är ganska mycket ben i passet, och det vill jag lova att jag kände av idag.
Sen blev det Yoga. Jag måste nog vara den mest oviga person som går i ett par skor.
Yoga är verkligen bra för mig, men jag hatar verkligen positionen hunden...
Jag kunde inte låta bli att garva ibland pga min ovighet.
Så jag kanske borde besöka dessa pass lite oftare och då blir jag kanske lika vig som min vän Linda och efter ett tag kanske jag älskar hunden.
Nu vill jag bara få lite mat i magen och lite sömn!

Inga kommentarer: