onsdag 22 september 2010

Vilodag

Kände att efter en riv start med träningen, med cirka 14timmars träning på 4dagar så var det högtid för en vilodag... 


Så idag har jag fikat i stan med en underbar vän och nu hänger jag i soffan.. Precis så en vilodag ska vara, enligt mig =)


Ska även försöka trixa och fixa lite här hemma och sedan kommer min största utmaning, nämligen att lägga mig i sängen i tid.. Återstår att se hur detta går... 


Ska försöka få 7-8timmar sömn i natt, så önska mig lycka till  ;-)

2 kommentarer:

Marika sa...

Hej Karin,
Marika här som cyklade med er på linje KM. Läser lite här då och då, spännande! Jag har också grymt svårt att gå och lägga mig i tid. Just nu är det övertid, borde ha gått och duschat och landat på kudden för länge sen. Tänkte höra med dig om er träning på lördag. Funderar lite på att komma ut och träna lite mer er. Vad ska ni köra?
:) / Marika

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Hej, kul att du hittat hit =)
Ja visst är det här med sömn svårt, gäller tydligen att ha disciplin i det med...
Vi hade tyvärr den sista officiella träningslördagen i lördags som var, och jag som är amatör och tappade mina ben efter min semester i början av augusti tänker inte köra så mycket mer ute, utan längtar efter att min trainer ska komma. Men jag antar att du som tävlar och är grymt duktigt kör på ute fast hösten kryper sig på. Men jag hoppas att du vill cykla med oss nästa år!! =)