söndag 3 juli 2011

Klättring + båthäng

Igår så bestod inte dagen av cykling (insett att efter VR så har jag endast cyklat två ggr, men nu j*vlar ska det bli skärpning) utan av klättring, lite båtåkande och grillning...
Om man inte cyklar så får man ju se till att iaf hänga med cyklister ;-)

Det var min fina vän Jessica som gav mig en klätterkurs i födelsedagspresent och igår var dagen då våra skills i klättring skulle bevisas...
Bild lånad av Karbin


Det var grymt kul och faktiskt jobbigare än vad jag trodde. Så nu blir nästa att ta gröntkort och sedan blir det till att klättra lite med jämna mellanrum =)
Tusen tack Jessica för en mycket uppskattad present!

Sedan fortsatt dagen med att Osterman hämtade oss för att vi sedan skulle ta oss ut till hans båt och sedan vidare ut på vattnet och stanna till och grilla lite.

Vädret var ju mycket bra och kvällen var riktigt lyckad!
Zander

Jessica och Jag



Cykelgänget för kvällen

Har blivit lite alternativ träning denna vecka, vi var även och spelade golf i måndags, Zander visade oss hur man skulle göra, även det var mycket trevligt. 
Veronika, Zander och Jessica

Kul när man är ett gäng som hänger ihop och hittar på roliga saker även vid sidan av cyklingen!


Nej nu blir det till att ladda om för att kolla på lite cykel på tv, kortbane SM går ju på SVT, damernas gick nyss och där gick första platserna till Alriksson go green sen ska jag själv ut och cykla =)


Inga kommentarer: