måndag 25 juli 2011

Tänk om...

Sitter på lunchen med Sportbladet framför mig, började bläddra igenom tidningen för att jag ville ju självklart läsa om TdF....
Men vad hittar jag, jo en YNKA bild på Evans å sen lite resultat bland resultatlistorna.
Jag kan väl på en gång erkänna att jag inte har någon vidare koll på vad som stod i sportbladet igår om TdF.
Men jag tycker ju att oavsett om man visste redan i lördags vem som skulle vinna hela touren så borde man iaf skriva några fler rader om cykling och inte bara en massa fotboll...

Sen vill jag även bli helt bra igen, vet att jag tjatat om detta ett tag men nu är det bara en vecka kvar till Touren i Falun....

Sen en vacker dag ska jag även ta tag i denna sida och göra om den lite.... :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aftonhoran är väl ingen seriös tidning efter hans krönika att cykel inte är sport. Aftonhoran är så fega att de nu tagit bort artikeln på nätet.

Sluta läs såna skittidningar, det är inte bra för hjärtat. Krya på dig, det ska jag, så vi kan fika på Hovgården.

osterman sa...

Tänk att... Det fortfarande finns de som läser papperstidningar. Imponerande =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

@ Bruse, it´s true.. Men man kan väl ändå få hoppas på att de ändrar sig någon gång...
Ja Hovgården nästa!

@Osterman, haha.. den låg i fikarummet, jag skulle aldrig köpa den själv... :P

Martin S. sa...

WORD! på Ostermans kommentar ;)

Annars.. ja, vi har bara skittidningar i Svea. I Norge däremot.. massa bra grejor om cykel i tidningarna!