tisdag 20 september 2011

Andra passet avklarat - Nu VM

Yes då var dagens andra träningspass avklarat och även mat har jag fått i mig.

Andra passet idag var body pump, en klass som jag gick mycket på för några år sedan.

Det kändes att det var mer än ett år sedan jag körde detta pass sist och jag vet att jag kommer att ha fin fin träningsvärk i morgon =)

Body pump är bra om man vill på ett enkelt sätt träna igenom kroppens stora muskler.
Visserligen så föredrar ju jag gymmet och styrketräning men detta är ändå bra.

Nu har jag precis ätit upp min lunch som bestod av älgkött och färskpotatis ifrån landet "hemma" i Rättvik. Gott var det.

Nu ska jag bänka mig framför SVT och kolla när damerna påbörjar sitt tempolopp, kollade precis startlistan och såg att Emilia och Emma inte startar för ens om typ 2 timmar. Lite synd då det verkligen var dem jag vill se, för när de startar kommer jag också att sitta på en cykel.

Dock så ser vädret ut att bli sämre, undra hur mycket kläder man behöver ha på sig då jag inte cyklat på över 2 veckor...

Å just ja, Grattis Markus Fåglum Karlsson till fjärdeplatsen i tempo!


Hoppas verkligen att det kommer gå bra för Emilia och Emma, jag får kolla på svt play när jag kommer hem =)

Jag och Emma efter SM på Sollerön


Inga kommentarer: