tisdag 20 september 2011

Glad att jag har cykeln, Zumba inget för mig...

Hann aldrig blogga igår om mitt andra träningspass, som blev Zumba.

Som jag skrev igår så var jag först på functional moves (funktionell träning) och sedan vid lunchtid så gick jag på Zumba.


Alltså detta är verkligen inte min grej, jag och vicka på höfter + koreografi = Ett stort MINUS... Haha men det var kul, men jag är tyvärr inte den där tjejen som älskar att dans osv så jag förstod att Zumba inte skulle vara min grej.
Men nu har jag iaf testat och jag kan tänka mig att det är grymt kul om man gillar att dansa och kan det hyfsat.

I morse så var jag på Aerobics, hade inga förväntningar här heller. Jag och koordination går inte riktigt ihop så jag hade väl föreställt mig att jag förmodligen skulle garva mig igenom passet.

Men det gick mycket bättre än förväntat och jag kan faktiskt tänka mig att gå på passet igen =)

Känner lite träningsvärk ifrån gymmet i söndags och ifrån passet med funktionell träning igår. Så nu ska jag bygga på denna träningsvärk med lite body pump om några timmar och i eftermiddag så tar jag hojjen och trampar ut till Puls och Träning på Ekerö för att jobba i ett par timmar...

Så denna dag blir verkligen full av det jag älskar, träning och hjälpa människor till ett bättre välbefinnande!


2 kommentarer:

osterman sa...

Zumba:n hade varit kul att se... =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Du hade fått garvat vill jag lova!