torsdag 22 september 2011

Ändrade planer

Dagen blev inte riktigt som jag tänkte... 

Min plan var att köra bodybalance, men eftersom jag var hos min underbara vän Sara och fick ansiktsbehandling så hann jag inte riktigt med bodybalance. 

Men bara för att jag inte hann till det passet så betyder det inte att jag inte tänkte träna.

Så mitt tredje pass för dagen blev istället styrketräning för axlar, biceps och triceps. 
Tanken var att gå in och maxa, men kroppen kändes inte helt hundra för det. 
Det blev följande övningar:



Triceps i maskin
Pushdown
Bicepscurl m. stång
Koncentrationscurl
Drag till hakan m. stång
Axelpress fria vikter



Så efter denna dag med följande träningspass:

Spinning 45 min
Core 30 min
Styrketräning 45 min

Så känner jag mig nöjd och laddar för en tur på cykeln imorgon tillsammans med Marika Wagner. 

Snälla, kan alla där ute hålla tummarna för ett fint höstväder imorgon och lite vind? Please...




2 kommentarer:

osterman sa...

7 m/s är väl lagom? Kommer gå lätt åt ett håll i alla fall =)

Svart Karin Karlsson / Karin Svart sa...

Precis!