fredag 23 september 2011

Snart dax för cykeltur

Ligger just nu i sängen å slöar lite innan jag ska göra mig i ordning för en cykeltur.

Solen skiner men dock så blåser det 6 m/s, mindre roligt.

Glömde ju berättat att igår så fick jag sjukt ont i benen, på ställena efter operationerna.

De första 10 min var rent ut sagt sjukt plågande, det gjorde så ont att jag funderade på att bryta.
Men det försvann efter ca 10 min, förmodligen så behövdes de bara värmas upp.
Men det kändes fortfarande inte så kul att man börjar få besvär 5-6 månader efter operationerna. När man har lyckats cyklat en hel sommar utan att knappt märka av det.

Igår kväll upptäckte jag även att jag hade fått blåmärken på stället där jag hade som mest ont...

Hoppas verkligen inte att det kommer kännas av idag på turen.

Har mina kompressionsbyxor på mig och jag känner verkligen hur det arbetas på benen...

Nej nu ska jag göra mig i ordning för att möta upp Marika.

Ha en underbar dag allihopa och glöm inte att hejja på Sverige i VM!