måndag 19 september 2011

Första passet avklarat!

Yes då var redan första passet avklarat.

Klockan ringde 05:55 imorse och jag var inte alls sugen på att gå upp, låg kvar i sängen och snoozade till 6:15 sen flög jag upp och drog på mig träningskläder, hoppade på skräpcykeln och cyklade till gymmet. 

Denna vecka ska bli extremt rolig då jag ska testa en massa pass. 

Så 06:45 drog Functional Moves igång, vilket så enkelt kan översättas till funktionell träning. 

Mycket bra pass, jag är verkligen usel på balans så det är toppen att jag får öva det lite =)

Nu är bara frågan vad mitt nästa pass ska bli, zumba, spinning, dance, core eller något annat... 

Jag har ju lite tid kvar att bestämma mig på.

När jag kom hem så gjorde jag en smootihe idag innehöll den följande




Blåbär

Jordgubbar
Honung
Havregryn
Linfrön
Ingefära
Yoghurt

























Till detta så tog jag även omega 3, vitamin, mineral och antioxidant tillskott. Omega 3 tar jag för att jag inte äter fisk, de andra tar jag just för att nu kommer min kropp att få jobba extra mycket ett par dagar. 

Btw, min plan efter passet var att åka hem och lägga sig, men jag har massor av energi nu så...
Om ni inte har testat att tränat innan jobbet/skolan så gör det!!! Du får massor av energi!

Nu önskar jag alla en trevlig förmiddag och så återkommer jag senare idag med en summering av alla pass jag genomfört och vad jag kan rekommendera =)


Inga kommentarer: