lördag 10 september 2011

God morgon...

Cykelsverige...

Som jag har längtat efter helg, ligger nu i sängen och läser kadens och njuter av min träningsvärk i hela kroppen... Lovely..

Btw häromdagen var jag på Bromma flygplats, på hojen och fullt utrustad från topp till tå.
När jag står utanför och väntar så kommer det förbi en kvinna och hon noterade att jag inte hade någon flaska i mitt flaskställ och var på väg att ge mig hennes, men hon hittade inte den hon tänkte ge bort vilket inte gjorde mig så mycket, MEN det jag vill komma fram till var att hon frågade och var villig att ge mig en flaska, det är tanken som räknas och jag tyckte det var himla gulligt gjort av henne!

Så idag hoppas jag att vi alla kan vara lite trevligare emot omgivningen, lägg på ett extra leende, hjälp någon med något och du kommer få så mycket tillbaka!!

Sen vill jag även passa på att önska alla cyklister som är nere i Tidaholm ett stort lycka till!!!

Inga kommentarer: