söndag 11 september 2011

Ny inhandlat från 2xu


Jag ligger som vanligt lite efter i bloggandet... 

Hur som haver så inhandlade jag lite nya kläder ifrån 2XU i torsdags och tänkte nu visa vad det var jag handlade.

För er om följt mig ett tag vet ju att jag älskar min kompressionsbyxor ifrån 2XU, så nu inhandlade jag lite andra grejer för att se om jag gillar dem lika mycket. 

Det som handlades blev följande 


Info om t-shirten hittar ni nedan, den var sjukt skön. Är en kompressions t-shirt.

Det är lite skillnad i tightsen emot dem jag hade sedan tidigare, de jag köpte nu har "bara" 50 denier, de jag har sedan tidigare har 70/50. 
Men då jag älskar dessa så blir det perfekt, då jag kan träna i de jag köpte nu och enbart ha de andra till återhämtning. 
Info om de byxorna hittar ni här 
och här

Linnet bakifrån
Stort plus för fickorna på sidorna på linnet, perfekt för mobilen, bars eller nycklarna!!
info om denna hittar du här
http://www.2xu.com/product/520/Comp-Tri-Singlet/39


Sen har jag ju självklart hunnit att tränat i dem och de var sjukt sköna, så kort och gott, 2XU fortsätter att hålla flaggan i topp och är mitt favoritmärke helt klart inom träningskläder!













Å nu har jag precis varit och kört BodyBalance, sjukt jobbigt och väldigt effektivt. 
Är stel som en pinne så det kommer bli mycket bodybalance och yoga för mig i vinter! 

Inga kommentarer: