fredag 2 december 2011

Lucka 1

Ligger redan en dag efter, men så få det va...

Första frågan som jag tänkte beta av är vad jag gjorde igår.

Frågan löd nämligen som följande: Vad har du gjort idag (läs igår), vad har du ätit, tränat osv. En utförlig rapport om hur en dag i ditt liv kan se ut.


Så lucka nr 1 blir alltså svaret på hur en "vanlig" dag i mitt liv kan se ut, och det blir då gårdagen som beskrivs.

05:15 ringer klockan, snoozar vidare till 05:38 då studsar jag upp ur sängen gör mig iordning och inter ett glas med multivitamin så jag får i mig alla vitaminer och mineraler som kroppen behöver.

Min fina skräpcykel

06:05 hoppar upp på cykeln och cyklar till min praktik (pluggar till hälsoutvecklare) World Class i Sumpan

06:30 Slår upp portartna till gymmet och hälsa alla härliga medlemar välkomna.

08:30 Blandar en shake med 50% protein och 50% kolhydrater, slänger även i en banan och blandar detta med vatten. Detta är alltså min frukost.

10:30 Öppnar en energidryck och börjar förbered för ruschen på gymmet.

13:10 Ruschen är över och medlemmar är nöjda och belåtna med både träning och mat och de kan glatt fortsätta sin arbetsdag. Själv så gör jag iordning mat till mig själv som idag är ris, kycklingspett, grönsaker och currysås.

14:30 Slutar på World Class, cyklar hem och förbereder mig för mitt projektjobb.


15:15 Tar tuben in till stan för att göra en undersökning, så jag frågar folk på stan lite frågor.

17:15 Är dygnsur av regnet och fryser, bestämmer mig för att åka hem, gick inge vidare heller så jag tröstade mig dagen till ära med ett köpa mig en bit choklad.

18:00 Hemma, lägger mig och vilar lite.

19:30 Hoppar upp på trainer, kör ett återhämtningpass och kollar på 2 ½ men och början på du blir vad du äter under tiden.

20:30 Hoppar av och kliver in i duschen ist. Äter även en tuttul.

22:00 Hade bestämt mig för att lägga mig tidigt, vilket jag även lyckades med.


Så det var min dag det...

Har några luckor kvar att fylla, så är det någon fråga ni vill ställa så skriv i kommentarsfältet, så kanske just din fråga får vara med i lucköppningen =)

Inga kommentarer: