söndag 7 april 2013

Racerpremiär!!! =)

Det känns otroligt skönt att skriva att jag igår gjorde racerpremiär när det idag typ snöar i halva landet (dock inte här för här skiner solen).

Det här med att bo i huvudstaden och lyckas köra racer utan att få punkteringar m.m så här på våren är en liten konst, en konst som kräver en bil (om man är lite kräääääsen) ;-)

Så igår så blev det en bilfärd ut till Ica Skå på Ekerö där vi parkerade för att få njuta av en racerpremiär!

Överlycklig att få cykla på racer utan ett moln på himmelen 


Rundan blev 32 km och det i fantastiskt väder.
Pga lite tidsbrist så blev inte turen längre men det var bra för mina ben. Då jag fortfarande måste tänka på hur mycket jag cyklar och hur jag gör det.

Efter turen så fick det ju faktiskt lov att bli en cykelfika, så det blev en kaffe på Brostugan.
Eftersom jag kör en sockerfritt april så fick en kopp kaffe duga fin fint i solen.

Gott gott


Sedan bar det av hem till Oskar i CK08, som hade lagat fin fin lunch och där mötte jag även upp resten av CK08 Damelit som hade varit ute och köttat intervaller i det glassiga vädret.
Grymmaste brudarna!!


Under lunchen avhandlades det diverse viktiga saker inför säsongen och de kommande tävlingarna.

Sedan så tog jag en promenad hemåt (fuskade dock två stationer) i det härliga vädret.



Men enligt mig så är det VÅR NU, så snön om du tänkte komma så är det ingen idé för vi vill inte ha dig ;-)



Inga kommentarer: