tisdag 11 juni 2013

Jag är hög på andras endorfiner!

Ikväll anordnade CK08 en tävlingsträning för enbart tjejer.

SJUKT inspirerande att se dessa elva tjejer TÄVLA mot varandra på LIKA VILLKOR!

Jag var inte med och körde, utan hängde med som åskådare, men herrejävlar bara av det så blev jag hög av endorfinerna som sprutade från alla glada tjejer!

Sjukt impad av Sandra också, som åkte från Örebro enbart för att få "tävla" mot andra tjejer.


Nu är jag trött som jag vet inte vad, klockan närmar sig 23:00 och klockan ringer 05:15, så bäst att sova så kommer ett längre inlägg imorgon om denna fantastiska kväll där vi tog nästa spadtag för att damcyklingen i Sverige ska både öka och bli bättre!

Nästa gång då ska jag också vara med och köra, oavsett om benen håller eller inte, för om jag någon gång ska cykla sönder dem så är det banne mig på tävling i sällskap av andra damcyklister!




Inga kommentarer: